Algemene informatie
Adres: Rotterdamseweg 183c, 2629 HD Delft (Radex Innovation Centre)
Tel : 015-2682568 (receptie Radex) of 06-22945792
Fax: 015-2682630.
Kvk: 27347369
BIG: 09031218601
AGB (praktijk): 03072924 ; AGB (zorgverlener): 03069524
​
Routebeschrijving en praktijkinfo
VOOR DE TOMTOM/NAVIGATIE MOET U KLUYVERWEG 2A INVULLEN. .
Met de auto kunt u komende vanaf de A13 ( afslag Delft Zuid) vanaf de Kruithuisbrug de afslag TU wijk nemen en dan de borden P Rotterdamseweg volgen. Na korte tijd ziet u dan ook de borden Radex gebouw. Vanaf de A4 neemt u op de Kruithuisbrug ook de afslag TU wijk en de borden P Rotterdamseweg.Voor en achter het gebouw is er voldoende parkeerruimte.
Er is ook een overdekte fietsenstalling.
Bus 69 heeft vlakbij een halte.
Het gebouw heeft een receptie die van 8.30 tot 17.00 uur geopend is. Buiten deze tijden kunt u gebruik maken van het belbord bij de ingang. U moet dan Smulders en Olthuis selecteren en dan op de bel drukken.
Bij de receptie is een ruimte waar u kunt plaatsnemen. Het gebouw is voorzien van een lift en trap. Het gebouw is rolstoeltoegankelijk.
Bereikbaarheid
​
Binnen kantooruren ben ik bereikbaar via mijn emailadres: j.n.j.smulders@gmail.com. Er kan ook een voicemailbericht ingesproken worden op telefoon 0622945792 of een whatsapp/signal bericht verstuurd worden. Er zal dan indien gewenst dezelfde dag of de volgende werkdag door mij gereageerd worden. In andere gevallen zal ik binnen 3 werkdagen reageren.
Buiten kantooruren zal ik, tenzij specifiek anders met u afgesproken, niet bereikbaar zijn. Indien er dan wel direct hulp nodig is, zal er contact opgenomen moeten worden met de eigen huisarts of huisartsenpost. Die kunnen zonodig de 24-uursdienst van de GGZ inschakelen. Bij levensbedreigende situaties kunt u ook 112 bellen.
Voor waarneming tijdens vakantie of ziekte zal ik u tijdig informeren.
Kwaliteitsstatuut
​
De praktijk beschikt over een goedgekeurd Landelijk Kwaliteitsstatuut. Een kopie hiervan is aanwezig op de praktijk. U kunt het ook vinden in het openbare bestand van het Zorginstituut Nederland.
Klachtenregeling
​
Indien u niet tevreden bent over de behandeling, ga ik graag met u in gesprek om samen een oplossing hiervoor te vinden. Als wij er niet uitkomen, kunt u een klacht indienen. Ik maak gebruik van de regeling van mijn beroepsvereniging, de Nederlandse Vereniging voor Psychiatrie (NVvP).
Het indienen van een klacht kan bij de klachtenfunctionaris van de Nederlandse Vereniging voor Psychiatrie (NVvP): klachtenfunctionaris@nvvp.net. Er kan dan een bemiddeling plaatsvinden. Verdere mogelijke stappen kunnen zijn : het voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie of het indienen van een klacht bij het Medisch Tuchtcollege.
​
Wachttijden en nieuwe aanmeldingen
​
Het is afhankelijk van uw zorgverzekeraar of ik nieuwe aanmeldingen kan aannemen.